6 de marzo de 2009

No és pas prou!!!

Sembla que no és pas prou amb una celebració i una festa, ni amb dues, tres, quatre.... Aquests dies s'acumulen les celebracions i això és positiu. La última la d'en Sisa; algú amb qui m'entenc fins i tot quan ell té un dia gris. També quan jo el tinc negre-marró. Aquests dies he estat pensant en les nits de Mond i de Zeleste. Les nits que ens passàvem donant voltes per les sales. De la pop a la de baix, de la de baix a la pop, de la pop a la siniestro, de la siniestro a la pop...
Aquesta cançó em recorda a aquella època, al Sisa també, al Mond i a la sala Pop. Aviat en farem una al jardí, de festa. I si que podràs venir.

METEOSAT "Fiesta en mi jardín"

1 comentario:

igSalla dijo...

Gràcies per haver-me convidat a la festassa del teu jardí!
M'ho vaig passar molt bé, tant ballant sardanes escoltant Manel,com posant un 1 als Doritos del teu Guacamole de 5.
Espero seguir pujant i baixant escales de les sales del futur Mond, de les del trono de cassà, del 4t pis d'alegre d'amunt o del passeig de dalt, que per què en tinguem ja 30 no ens podran barrar el pas a tanto que nos queda..
Vivámoslo, caramba! Aspaspas!