5 de enero de 2009

Vull viure d'aventures i vull viure-les amb tu

PIZZICATO V "BABY PORTABLE ROCK"




Pizzicato Five ピチカート・ファイヴ (1984-2001) es van retirar al 2001 després de 16 anys com a banda. En aquest temps van gravar més d'una quarantena de discos on hi predomina la influència del pop dels 60 i 70.
Les seves cançons em fan pensar en un viatge en núvol acompanyat d'una tal Bulma o en estrelles i rajos de llum sortint del meu cap després de menjar un farcellet exquisit, en la Senyoreta Yamabuki i els mateixos rajos de llum tornant a sortir del meu cap, en un ball arrítmic entre bols de sopa i colors, en un monstre boig per la xocolata...em fan pensar en tots aquests personatges i en l’optimisme que desprenen quan canten. Pizzicato estan a la llista de grups que m’empenten al matí, dels que em fan oblidar el que va passar ahir o els que m’animen a seguir. Rodolí

1 comentario:

Unknown dijo...

Fijo que la mitad de pelis Japonesas rollo Alfredo Landa tienen bandas sonoras pizzicatas.